Είναι κρίσιμης σημασίας να εναρμονιστούν οι εργαζόμενοι με το όραμα, τις αξίες και την αποστολή του οργανισμού και αυτό είναι ακριβώς το πεδίο όπου η διαδικασία branding των εργαζομένων μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο. Μπορεί να θεωρηθεί ως μια στρατηγική εσωτερικής επικοινωνίας που παρακινεί τους υπαλλήλους ενός οργανισμού να μεταφέρουν εταιρικά μηνύματα σε πελάτες, ενδιαφερόμενους φορείς, ενδιαφερόμενα μέρη και άλλους εργαζόμενους.
Κατά τη δημιουργία μιας στρατηγικής branding εργαζομένων, χρειάζεται χρόνος και συνεχής βελτίωση για να είναι πραγματικά κατάλληλη και αποτελεσματική. Η οικοδόμηση, η εφαρμογή και η συνεχής ανανέωση ενός αποτελεσματικού προγράμματος branding των εργαζομένων απαιτεί ειδική συμβουλευτική και υποστήριξη, καθώς και σωστή εκπαίδευση της ανώτατης διοίκησης, των διευθυντών ανθρώπινου δυναμικού και των εργαζομένων.
Αξιολογούμε την υπάρχουσα εσωτερική επικοινωνία (τόσο επίσημη όσο και άτυπη) σε ολόκληρο τον οργανισμό
Διασφαλίζουμε την επίγνωση και την κατανόηση των εργαζομένων σχετικά με το όραμα, τις αξίες και την αποστολή του οργανισμού
Δίνουμε έμφαση στη θετική εμπειρία των εργαζομένων με τον οργανισμό και τη δουλειά τους
Υποστηρίζουμε την ηγεσία για να ζει και να αναπνέει τις αξίες του οργανισμού σε κάθε εργάσιμη ημέρα
Εκπαιδεύουμε τους υπαλλήλους σχετικά με το brand, για να τους βοηθήσουμε να μάθουν πώς να το επικοινωνούν όλο και πιο αποτελεσματικά
Ερευνούμε τους υπαλλήλους και αναπτύσσουμε ένα πλαίσιο για την ενθάρρυνση του ανοιχτού διαλόγου μεταξύ των διευθυντών και των ομάδων τους και για την ενίσχυση της διαφάνειας
Αναπτύσσουμε σχέδια για τη σωστή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εργασία
Προσδιορίζουμε μετρήσεις για την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας brand των εργαζομένων
Ενσωματώνουμε τις διαδικασίες branding των εργαζομένων με αυτές που σχετίζονται με τις διαδικασίες branding του εργοδότη