Branding Εργαζομένου

Είναι κρίσιμης σημασίας να εναρμονιστούν οι εργαζόμενοι με το όραμα, τις αξίες και την αποστολή του οργανισμού και αυτό είναι ακριβώς το πεδίο όπου η διαδικασία branding των εργαζομένων μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο. Μπορεί να θεωρηθεί ως μια στρατηγική εσωτερικής επικοινωνίας που παρακινεί τους υπαλλήλους ενός οργανισμού να μεταφέρουν εταιρικά μηνύματα σε πελάτες, ενδιαφερόμενους φορείς, ενδιαφερόμενα μέρη και άλλους εργαζόμενους.

Κατά τη δημιουργία μιας στρατηγικής branding εργαζομένων, χρειάζεται χρόνος και συνεχής βελτίωση για να είναι πραγματικά κατάλληλη και αποτελεσματική. Η οικοδόμηση, η εφαρμογή και η συνεχής ανανέωση ενός αποτελεσματικού προγράμματος branding των εργαζομένων απαιτεί ειδική συμβουλευτική και υποστήριξη, καθώς και σωστή εκπαίδευση της ανώτατης διοίκησης, των διευθυντών ανθρώπινου δυναμικού και των εργαζομένων.

Η προσέγγιση μας

Αξιολογούμε την υπάρχουσα εσωτερική επικοινωνία (τόσο επίσημη όσο και άτυπη) σε ολόκληρο τον οργανισμό
Διασφαλίζουμε την επίγνωση και την κατανόηση των εργαζομένων σχετικά με το όραμα, τις αξίες και την αποστολή του οργανισμού
Δίνουμε έμφαση στη θετική εμπειρία των εργαζομένων με τον οργανισμό και τη δουλειά τους
Υποστηρίζουμε την ηγεσία για να ζει και να αναπνέει τις αξίες του οργανισμού σε κάθε εργάσιμη ημέρα
Εκπαιδεύουμε τους υπαλλήλους σχετικά με το brand, για να τους βοηθήσουμε να μάθουν πώς να το επικοινωνούν όλο και πιο αποτελεσματικά
Ερευνούμε τους υπαλλήλους και αναπτύσσουμε ένα πλαίσιο για την ενθάρρυνση του ανοιχτού διαλόγου μεταξύ των διευθυντών και των ομάδων τους και για την ενίσχυση της διαφάνειας
Αναπτύσσουμε σχέδια για τη σωστή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εργασία
Προσδιορίζουμε μετρήσεις για την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας brand των εργαζομένων
Ενσωματώνουμε τις διαδικασίες branding των εργαζομένων με αυτές που σχετίζονται με τις διαδικασίες branding του εργοδότη

Οφέλη από το branding των εργαζομένων

Το branding των εργαζομένων προσθέτει μεγάλη αξία στη διαχείριση και τη στρατηγική του ανθρώπινου δυναμικού καθώς
και στην ανάπτυξη της επιχείρησης επειδή:
Επηρεάζει με θετικό, ευθυγραμμισμένο και δομημένο τρόπο το πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον οργανισμό
και βοηθά στην μείωση του δείκτη κινητικότητας του προσωπικού.
Βελτιώνει την αντίληψη του οργανισμού για πιθανές προσλήψεις και βοηθά στην προσέλκυση κορυφαίων
ταλέντων και παρακινεί τα δίκτυα των εργαζομένων να υποβάλουν αίτηση για ανοιχτές θέσεις.
Μπορεί να επηρεάσει θετικά το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, κάνοντας τους πελάτες (και τους πιθανούς πελάτες)
να έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και ενθουσιασμό να συνεργαστούν με τον οργανισμό.
Καθώς οι εργαζόμενοι αισθάνονται δύναμη και εμπιστοσύνη για να μοιραστούν τα συναισθήματά τους για το
brand μέσω ενός συστηματικού σχεδίου επικοινωνίας, γίνονται πιο αφοσιωμένοι και ικανοποιημένοι.
Μια κουλτούρα μοιράσματος δημιουργείται όλο και περισσότερο.
Επικοινωνήστε

Μαζί μας!

Θα χαρούμε να σας υποστηρίξουμε με τις υπηρεσίες μας.

Πουρνάρα 9
Μαρούσι 151 24

Αθήνα, Ελλάδα
+30 210 6015600

info@evergrow.gr



            Ενημερώθηκα για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ και συμφωνώ με τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ.

    Επικοινωνήστε

    Μαζί μας!

    Θα χαρούμε να σας υποστηρίξουμε με τις υπηρεσίες μας.

    Πουρνάρα 9
    Μαρούσι 151 24

    Αθήνα, Ελλάδα
    +30 210 6015600

    info@evergrow.gr



              Ενημερώθηκα για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ και συμφωνώ με τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ.